Mycket skratt blev de.. ;)

Brr, shit va kallt de vart ut nu då.. Men vi slapp ju iaf regn på matchen. Så Cia de var riktigt nice väder att kolla på fotboll faktiskt. :) Kom lite regndroppar men inget man tänkte på.. Kan ju säga att detta varit den roliagste eftermiddagen jag haft på länge. Så mycket som jag skrattat eller rättare sagt vi skrattat jag och nettan. Hihi.. Så skoj känns som de var igår vi va typ, inte typ 2år som de tyvärr varit.. Men de tar vi ju igen nu.. Så i morgon blir de nog träningsvärk i magen.. ;) Men de värsta är att magen kommer få träna ännu mera i morgon för då ska jag vara med Larsson, det kommer ju bli minst lika skoj.. Faan va underbara vänner jag har!! :D

Nu försöker jag få upp värmen här innan jag ska sova har flanell pyjamas, duntäcke och en filt.. Plus den bärbara datorn som står i knät.. Så hoppas de blir lite värme snart.. :)

Såå gött att de är sista jobbar dagen i morgon kommer nog städa med ett leende på läpparna hihi..

xoxo

Kommentarer
Postat av: mikaela

du me :)... ja jag skulle verkligen tyckta det va jätte skönt att få komma bort lite, skulle va roligare om du följde me men jag vet ju att du inte kan sen har du ju vart i tunisien :).. låter riktigt skoj me bartömmning hehe :P.. puss

2009-08-15 @ 08:15:10
URL: http://mikkan4.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0