Rolig dag..

Då är snart första dagen av mina fem dagars passning av dennis över.. Idag har vi varit på inskolningen på dagis var bara där mellan 9-10 men de gick jätte bra.. Sen var de hem leka en stund så blev de lunch sen att sova middag för Dennis inte mig hehe.. När han vakna vid 14 tiden gick vi och mötte Lovisa vid wiesel så tog vi vagnen in till stan för en fika. Va mycket skoj att träffa henne :) vi var hemma igen vid 17 då hade vi även hunnit förbi mig för att kolla posten.. Så de blev till att käka när vi kom hem, även en hel del bowlingspelande haha.. Men de roligaste idag har nog varit badet herregud va galen han är i vattnet skväte ner mig så jag och HELA badrummet var pissblött men kul hade han och ren blev han de som va meningen..Men man blir rätt slö av att bada så blev till att sitta och läsa i nästan en timma tror vi hann igenom 15 böcker Haha.. Så jag bara snart ska vi borsta tänderna och sova för i morgon ska vi till dagis igen. Då hoppa han ner från soffan och upp för trappan för att borsta gaddarna och sedan sova. Självklart efter att läst en bok först hihi.. Så nu ligger han där upp tyst är han iaf vet inte om han somnat ännu.. :)

Vi har haft jätte skönt väder hela dagen hoppas på de samma i morgon så ska vi nog ge oss ut på en piknik eller liknande efter han sovit middag. Blir väl att gå upp till dammen och mata ankorna. Då kan ju vi oxå fika där tycker jag.. :)
Om de är fint väder i morgon också då vill säga..

Blir inte mycket träningen nu inte sån träning jag vill men blir ju iaf minst 1h promenad varje dag.. Här är innan träningen igår..

Underbart väder även då..



taget från mitt fönster..





Man får ju se lite normal ut när man ska iväg och träna bland folk.. Hihi...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0