Sola,åh nej då går vi i moln...

Såå gött med fredag!!! Det är så skönt attt jag bara har en jobb vecka kvar att jobba nu.. Börjar bli riktigt segt nu...

Efter jobbet åkte jag och mor till stugan för at bättra på brännan jag hann läsa ut dalslänningen och käka två smörgåsar så gick solen i moln i ett stort svart moln.. Jeje va kul.. Suck bara att packa ihop och åka hem igen de.. Blä.. Nu har de dock varit klar blått sen vi kom hem typ men nu är både jag och mamma lite sura på solen så vi sitter inne och kollar på film inne på andra filmen nu haha..
Har iaf trvligt sällskap till filmerna nämligen HD och Dexter! Jag börjar klara av de mer och bättre för varje dag, detta med katter. Hehe.. :)

Men dem är sjukt söta se själva..








Söta av.. :) Dem ligger oftas så nära varann.. Bröder som dem är.. hihi..

Kommentarer
Postat av: Sofia

Va söta :)

2009-08-07 @ 21:35:52
Postat av: mikaela

ja hehe :P... guuud va söta måste komma och hälsa på snart detta funkar ju inte hehe :)

2009-08-09 @ 21:21:31
URL: http://mikkan4.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0