Solsken, va finns de?!

God dag!!

Vilken härlig morgon jag haft. Vakna vid 9 tiden då jag gick jag ut på min morgonpromenad och detta i strålande solsken de hör ju inte till vanligheterna. Sen blev de en härlig frulle mumms.. Nu sitte jag och kolla på friidrott och väntar på att syster ska höra av sig så ska vi åka in till stan.. Nice nice..

Idag blir de en riktig tränar dag, Morgonpromenad 30min, core 25min direkt efter coren blir de att springa den nya rundan.. Gott gott!! 

Blir väl troligen att sova hos syster idag då hon och Emir åkre till landvetter vid 9 tiden i morgon, jag och dennis ska till dagis.. :)

nu ringde syster dags att gå.. Ha en bra dag...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0