Hemma och är sjuk.

Så då var jag sjuk igen då jippy. Men denna gången tog jag ett klokt beslut och stanna hemma från skoln även om de betydde att jag missa den nästsista gitarr lektionen. :( Men om jag ska orka med resten av veckan som jag verkligen måste så var de nog bäst att vara hemma idag. Även om de är surt. Morgondagen är även rätt lugn har bara ett seminarium så det ska jag ju klara av även ett besök på sahlgrenska vid 8.30. Men torsdag kommer bli tuff om jag inte blivit bättre då de är 08.15-16.30 men jag får ta de lugnt på rytmiken dem två första timmarna hur nu de ska gå när vi dansar haha.. men men..

Har sovit mestadelen av dagen har även fått i mig lite mat och en massa frukt..

Det blir ingen badminton ikväll för min del då, så tråkigt de är när jag missar en massa träning men men.. Inget jag kan göra något åt..

bye!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0