LOOOOOOV!!!!

Äntligen kom fredag som jag hade väntat haha.. Hade en jätte mysig eftermiddag i skolan med hanna, susanna och josefin. Kändes lite konstigt att säga hej då och go jul även om de bara är 16 dagar tills vi ses men iaf hihi.
Jag åkte mot långed vid 17 tiden var lite kasst väglag på vissa ställen annars gick de bra. :) Va la hemm vid 19 tiden tror jag..
Jag har redan tappat bort mig i dagarna och vet inte va de är för dag haha.. Är så skönt att inte behöva tänka på de lr när man ska gå upp lr liknande. :)

Idag har jag varit iväg och lämnat blod, gick bra fast gjorde lite ont har ju inte lömnat sedan i februari så då fick de göra ont haha. Efter de körde jag mor till bengtsfors hon skulle ta kort till körkortet bla..

Ute är de mega vinter och pappa är galen på mig att jag inte har ordentligt med kläder lr riktiga skor suck haha...

Jaa de va la typ va jag hade att skriva idag :P

Nu mobil på g med! :D

Kommentarer
Postat av: Olivia

Snygg header!



2009-12-26 @ 18:32:37
URL: http://himmelsbarn.blogg.se/
Postat av: Anonym

Gött med lov, gjort något skoj?:) Jag är på rullmaskin! puss

2010-01-02 @ 21:28:28
Postat av: Sofia

oops glömde skriva mitt namn!;)

2010-01-02 @ 21:28:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0