nio dagar kvar till lite jul ledigt!!

Idag var de skola igen hade föreläsning mellan 8.30-12 den var väl rätt bra men är skit jobbigt att sitta i en sådan sal som vi gjorde idag plus att de var jätta kallt. :) Men sen är jag ju typ sjuk igen suck suck. Sov jätte dåligt i natt och när jag vakna rann näsan och halsen värker. Men jag ska väl inte klaga fick ju vara helt frisk i si så där tre veckor. Haha.. Faan hatar mitt dålig imunförsvar förtillfället!! På onsdag ska jag ju till shalgrenska så hoppas få ett problem löst iaf för de vore väldigt skönt!

Idag är de sista matchen i korpen får hoppas på vinst idag med så vi avslutar på topp.. För nästa "säsong" blir de ingen korpen för oss iaf. Då syster ska ha en massa VFU :)

Har vi tur så blir de att sola en sväng innan korpen, då syster behöver de för sina eksem och jag har ju också lykats få typ köldeksem i ansiktet. Men har köpt salva för detta men sola är alltid bra mot just eksem iaf. Så får hoppas de blir av. :)

Nu är de unga mödrar!

bye!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0