Rast

Sitter på förskolan och har rast typ första gången på dessa dagar jag har rast. För jag väljer alltid att gå lite tidigare istället. Men idag behöver jag vara kvar till 16 så då får de blir rast. :)

Förut sprang jag ner till willys och köpte delicatobollar som jag bjöd på hihi men bara för at jag och en till var mega sugna på detta var dessa chokladbollar jätte torra.. Lite tråkigt när man gör sig till och ska vara snäll och bjuda på något som jag hörde dem prata om men men inte mitt fel ju.. :)

Vad händer mer idag då.. Jo direkt när jag slutat blir de att åka hem till syster för att sedan dra iväg och spela lite badminton äntligen va på tok förlängesedan vi gjorde detta men så är de ed sjukdommar och allt.. Sen va de tydligen något möte med föreningen som dem bor i så då blir de väl att jag får passa dennis under tiden dock en sovande skulle jag tro. :P
Så kommer väl hem till 20 eller något kanske då blir de att kolla på tvn och öva de sista på gitarren för i mogron får den fälja med hit så ska jag spela på samlingen hihi.. Skoj skoj. :)

Imorgon är de redan fredag igen helt sjukt... Då får de bli till att träna för resten av helgen ska spenderas med dennis hemma hos han då hans päron ska iväg på bowlingtävlingar.. :) På söndag kommer även pappa och palm hit en sväng dels med nya köksstolar till mig men vi ska även iväg och köpa en ny tv till mig :D

Fullt upp som vanligt.. Nästa vecka är de näst sista veckan i skolan innan lite jul ledigt kommer bli en tuff nästa vecka utan sovmorgon börjar 08.15 lr 08.30 varje dag förutom onsdag då börjar jag 15-16.30 men då ska jag såklart till shalgrenska och vara där 08.30 puhh, aldrig får jag sova haha..

Nee kanske dags att gå tillbaka till dem andra..

Saknar min underbara Tommy!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0