Stress stress stress, ge mig fredag 16.30 nu snälla!!

Ahh fy fan va jag känner mig mega stressad nu. Detta är nog den värsta vecka på mycket länge.. Men så är de väl alltid i skolan veckan innan lov. Plus att man har massa annat att ör på eftremiddagarna då gör inte skolan de lättare när man slutar 16.30 hela veckan!!! Gahh.. Men men jag försöker tänka att de snart är fredag då ska jag sluta tänka i 16 dagar haha.. fast de kommer ju inte gå när vi har en tenta under jul.. suck.. men men..

kan ju skriva lite kort om helgen också, jag åkte till långed i fredags, när jag kommer "hem" alltså till tommys lägenhet så står de tio rödarosor och en chokladask i form av ett hjärta på köksbordet!! Hur glad blev man inte då!! Så hääääääääär glad hihi!! Han är ju bara för bra han min man. ;) Helgen gick som vanligt i turbo fart på lördan åkte vi till överby och handla lite julklappar sen blev de mys lörda med robinsson och chips och dipp! Söndagen tog vi en låång sovmorgon sen va de middag hos mor och far. Sen va den helgen över och jag var på väg hem hit till göteborg!

Så sen jag kom hem igen så har de bara rullat på i världens fart.. Hade en mycket rolig dag igår efter skolan skulle jag till ikea så då följde hanna och josse med mig så gick vi där sen åkte vi till donken och käka så satt vi la där i lite mer än två timmar och tjata va skit trevligt!! :)
Sen åkte jag med syster med familj till city gross i kungälv.. Va även de mycket trevligt även om jag blev totalmobbad hehe.. Dem ska fasiken inte få några julklappar haha...

Idag passade jag söta A för sista gången detta år. Passade lite längre idag så jag fick lägga han idag och de gick jätte bra. :) Kommer passa han även nästa år så de är nice.. :)

Nee här har jag ju inte tid att sitta.. Får snart ta och lägga mig så jag orkar med morgondagen!!

Kommentarer
Postat av: Sofia

Hej, japp det är på underbara Rexcell, men inte där jag var i somras :) Hur går det med dig då? Kram

2009-12-19 @ 20:45:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0