Tre dagar kvar..

Fy f*n va kallt de är ute nu höll på att dö i morse vid 06.30 brr..
Nu har jag bara tre dagar kvar på vfu:n för detta året. Jag trivs fortfarande bara bättre och bättre personal och barn är ju helt underbara och tydligen verkar dem tycka att jag är lika underbar. :) Kanske kanske att jag hänger med dem ut på fredag men har inte bestämt mig ännu sen beror de på hur min helg kommer se ut.. Men tycker bara de är kul att dem frågat om jag vill med. :)

Idag har jag även jobbat då jag passat A idag greja vi med trolldeg och kolla på julkalenderna som jag tyckte va kass.. Varför gör dem så tråkiga julkalendrar nu för tiden. :(

De jag egentligen skulle skirva här var att jag idag fick reda på min senaste tenta och jag var godkänd!!!! Underbart jag är bäst haha.. Detta firade jag med att shoppa ett par nya jeans! ;)

Ne nu är de DHW!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0