Ännu mera snö..

Så nu har jag tagit helg så skönt så skönt fast känns inte alls som att de är fredag idag känns mer som typ tisdag eller något.. Men gott med helg. :)
Idag var de bara en föreläsning mellan 9-10.30 så har varit hemma snart i en timme och jag har redan hunnit käka lunch, dammsugit och gjort i ordning dennis säng. :) Så nu sitter jag i soffan och ska titta på skidor.. Härligt härligt..

Blir till att bowla vid 13 tiden sedan med syster. Kulkul..

Ikväll ska jag alltså passa dennis och han får sova här, mysigt.. :)

Åh va de snöar ute nu igen, men de gör mig inget om de får ligga kvar ett tag..

Lite träningsverk har jag allt fått hehe.

Ne nu ska jag kolla på anja...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0