Årets första mjukglass...

Godafton.. Varit otroligt dåligt här på bloggen nu men jag skyller på att jag är sjuk plus att jag är helt slut när jag kommer hem från praktiken...

Men de går iaf jätte bra i torslanda, alla är jätte snälla och så mot mig. Men vet att jag absolut inte vill jobba med så "stora" barn. Det är förskolan som jag vet kommer passa mig bäst. Men nu har jag ju iaf provat på detta.. Och de är jag mycket nöjd med. Nu har jag mån-ons kvar sen är denna vfu period över..

Ja jag är alltså sjuk.. Blä... Igår var jag tvungen att smsa mamma och fråga om de var okey att lägga sig vid 19.15 :) Så igår 19.30 sov jag som en stock och sov hela natten tills klockan ringde 06.45 de första jag tänkte då var va ne inte än.. Haha.. Så helt frisk är jag ju inte, ont i huvudet och öronen.. Är jag inte bättre efter helgen får jag besöka farbror doktorn..

Idag kommer jag faktiskt att skippa lets dance. För att istället se på så ska de låta. Jag tycker som sagt att lets dance blivit lite lång tråkigt så ska se sista halv timmen de tror jag räcker för mig.. :)

När jag kom hem idag vid 15 tiden gick jag till Eriksberg för att dels köpa mera värktabletter men också lite gott till ikväll.. :) På hem vägen gick jag ju förbi triumf och då slank jag in och fick mig en otroligt stor och god mjukglass för endast 5kr!! Såå gott.. Var ju tvungen att passa på då vi idag på efter middagen fick strålande väder här i stan..

Hoppas ni får en trevlig helg jag ska ha de hade jag tänkt blir nog en hel del sömn haha..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0