Den mjukaste chokladboll jag någonsin ätit! :D

God dag!
Tro de eller ej men nu sitter jag hemma vid köks bordet haha. Sitter här på tok för sällan så tror minsan jag ska börja sitta här mera. Jag valde att sitta här för att  jag nyss käka en smörgås hehe.. Men är rätt skönt att sitta här och titta ut genom fönstret istället för att sitta i soffan och glo på tvn. :)

Idag var jag i skolan mellan 9-14 hade bara två föreläsningar då den ena vär tråkigare än den andra.. Blää.. :)
Hannah var äntligen tillbaka hihi.. Men nu kommer vi inte ses fören nästa torsdag tror jag de blir då jag är ledig i morgon och hon ledig på fredag och måndag. Sen åker jag ju hemhem på tisdag morgon och är ledig onsdag.. Är ju inte för skojskull jag åker hem kan jag ju lugnt säga. De är ju <3farfar<3 begravning på tisdag. Längtar ju inte kan jag ju säga, gör ont i hela mig när jag tänker på de.. Igår när jag låg i sängen kom jag på mig själv att jag fortfarande inte förståt det än, tänkte till och med ringa han här om dagen men kom på mig själv att nej tyvärr går ju inte de.. :`(

Ska snart bege mig mot hildedal, för ikväll har ju Dennis päron träning. Det blir även till att sova där ikväll då jag ska passa Dennis imorgon mellan 9-12 då jag är ledig känner jag inte för att gå upp tidigare än när jag inte är ledig bara för att ta mig hem till dem så slaggar där istället. :) Hoppas på fint väder imorgon så vi kan ta oss en härlig promenad.. ;)

Åhh jag vill veta när min nästa kusr börjar.. Får kolla upp de på fredag om de går..

Ha de så bra!!

Ang rubriken så käka jag en chokladboll i skolan förut eller hm var de två.. :) Hannah tycket de låt så kul när jag sa att de var den mjukaste jag någonsin ätit.. :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0