gottgott

Varför har jag aldrig gjort korv stroganoff förut, det blev ju super gott hehe.. De bästa var att de räckte till två middagar plus två matlådor. Perfekt. :)

Nu börjar snart melodifestivalen, kan ju hoppas på att de blir bättre än förra veckan..

Hoppas de blir lika fint väder i morgon med, ska då gå hem till syster dock är hon ju inte hemma men emir är de, då hon hade glömt lite grejer som jag får ta med.. Sen har jag även tvätt tid imorgon mellan 16-19 så skönt att ha tvätt tid varje söndag då de inte blir så mycket varje gång. Så i morgon ska jag boka några tider till hihi.. Måste vara ute i god tid. :)

Gahh längtar till måndag då är de korpen igen och äntligen ska jag få spela igen hihi.. Kommer bli skoj, spelar ju inte med syster då hon som sagt inte är hemma men andreas hoppar in igen så de blir kanon. :)

Nu är lantchips påsen öppen och snart slut haha.. De är så sjukt gott.. :)

XOXO

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0