Hemma efter en annorlunda helg!

Såå nu är jag hemma och sitter i min sköna soffa, haha. Ja denna helgen har varit otroligt krävande eller av jag ska kalla det. Då dennis inte är helt frisk så är han otroligt gnällig och då får jag panik jag blir så trött mm. Haha. Men självklart hade vi roliga stunder med men iaf haha. Så jag kommer nog sova otroligt skönt inatt skulle jag tro hihi..
Nu är jag äntligen klar med mitt referat, puh.. Var ju typ klar i fredags redan men la till lite mera nu så de blev lite längre hehe.. I ugnen har jag några kyckling filèr så när dem är klarar ska jag göra mat låda tills imorgon då de blir kyckling med pasta, dem andra filèrn hamnar i frysen igen med denna gången färdi stekta haha.

Ska även nu försöka mig på att montera min nya byrå jag köpt idag är redan super nöjd även om den ligger i kartongen än hehe. Men vet att de kommer bli mega bra! Så bäst jag börjar nu så jag blir klar idag hah!!

ha de!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0