Hur trött får man bli?

Ojoj vilken lång dag de varit.. Då min kära systerson tyckte de var morgon 06.00 i morse så var de ju bara till att gå upp fast jag låg mest i soffan och han lekte så snällt men är ju inte direkt så att man kan sova.. :) Så de börjar kännas nu kan jag säga, fast att jag somna 20.50 igår haha.. Missa då vilka som åkte ur lets dance och samatha.. :( Men men så går de när man är trött. :)

Idag har de varit fullt upp gick hem till syster vid 10 tiden slappa då i soffan och kolla på vinterstudion sen vid 12.30 gick vi ut och åkte pulka med dennis de var skoj skoj.. Dennis tyckte också de var skoj. ;) Nu snöar de ännu mera så är en hel del på marken nu..
När vi åkt klart gick vi mot bowling hallen där pinpals vann.. Härligt.. :)
Åkte med hem till syster ett tag men nu är jag hemma igen. Nyss duschat för att vakna till lite men vet inte om de hjälpt så mycket haha.. Vill ju se e.m.d i melodifestivalen ju.. Hehe.. Men blir tidigt i säng idag iaf de är en sak som är säkert.

Imorgon blir de bowling igen då är de systers tur att spela, detta är dock på förmiddagen så kan slappa hela eftermiddagen. Hihi..

Ne nu somnar jag.. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0