Kalla mig hemmafru..

Godefter middag!
Nu sitter jag här hemma igen vid köksbordet. Kom hem för en halvtimme sedan typ. Jag och dennis har avrit väldigt duktiga idag, vi gick ut och gick 09.50 och kom hem igen vid 11.15 Dennis somna som vanligt på hem vägen och vaknar typ direkt man ställer vagnen men han sov 30min iaf. :) Så var bara att ge han mat när ha vakna sen gjorde jag en dubbelsats med "negerbollar" åt Emir nu när han blir gräsänkling haha.. :) Efter de plocka vi ur diskmaskinen sen tog vi ett tag med dammsugaren skulle bara suga upp lite sesamfrö som råka komma på golvet men de sluta med att jag dammsög hela huset. Sen har vi även packat en del av de som syster och dennis skulle ha med sig. Så ja jag kännde mig verkligen som en hemmafru idag hihi.. Men vi har ju varit otroligt duktiga och klockan är inte mer än 15.15 bra jobbat!!

Men nu sitter jag här själv och syster och dennis är på resande fot, lyllosar.. :P

18.00 idag ska jag på vattengympa hoppas på ett roligt pass för är en ny instruktör idag har blivit lite trött på den andra tjejen då hon aldrig byter pass då lessnar man en del på de, iaf jag.. :)

Sen blir de att slappa i soffan..

Imorgon är de skola mellan 9-12 efter skolan ska jag till backaplan och se om jag hittar något roligt att handla måste ha något speciellt till tisdag..

Underbart väder idag på tal om något annat! haha.. Men väldigt kallt men solen lysser och himlen är blå så ska inte klaga.. :)


Hm, ska jag hitta på denna helgen då tro mer än att sova och plugga lite..??? Tips någon?!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0