Min dag

Godkväll..

Fullt upp idag som sagt först skola mellan 9-12 helt okey, hem och slänga i sig lite käk samtidigt som jag kolla på våra bästa år ;)
Sen var de till att bege sig till bussen mot torslanda 14.27 hitta till torslandaskolan F-6 i rätt tid hehe. Träffa Peter min handledare, mycket trevlig person måste jag säga så denna vfu:n kommer gå jätte bra känner jag nu. Så nu känner jag mig lugn. Sen åkte jag vidare till stationen och hämta ut min biljett sen hem igen då var klockan redan 17.10 så var bara att sätta sig en stund i soffan sen gick jag till bowlinghallen vid 17.45 och bowlingen vill jag inte prata om.. Fy F***n va dåligt de gick. Bläblä.. Nu ska jag träna minst en gång i veckan blir alltför länge med två veckor i mellan och nu var de ju fyra veckor i mellan sen sist.. Det var ju jag och Grüner som spela idag kan ju inte säga att någon av oss var så där jätte bra, självklart var ju Grüner bättre än mig men ahh.. Bläblä säger jag bara.. Men men får se de från den positiva sidan att jag får mera i handikapp nästa gång..

Jaha nu sitter jag här och känner att jag vill somna nu då jag ska upp 05.30 i morgon men då ni då känner jag mig jätte pigg.. Blä...

Börjar även kännas lite tugnt i bröstet nu för i morgon måste jag ju inse de som jag inte velat inse ännu, nämligen att farfar är borta.. :(

De är iaf fullt absolut fullt hus hos mor och far nu då margona, ulf och mikael också kommit dock bara för att hälsa på och med sig hade dem lena "faster" och hennes söner tror hon hade med sig båda. Det är den enda utav alla som är hemma som jag aldrig träffat. Jag får ju dock se henne först i morgon..

Det som ska bli bäst i morgon är att få träffa Dennis igen, tror vi saknar varann lika mycket.. ;)

Ja alltså i morgon kommer jag till Ed 08.11 om allt går som de ska.. Klockan 11.00 ska jaga vara i bäckefors för att lämna lite blod. 13.00 är jag i kyrkan.. Så även i morgon kommer jag ha att göra.. Skulle vara skönt att få träffa Emma i morgon med. Får kanske ta en promenad när man kommer hem från begravingen med dennis och emma. Tror de kommer behövas..

Ne nu ska jag ta och läsa lite bloggar inte hunnit med de på hela dagen ju.. Sen hoppas jag att jag blir trött så jag somnar..

Hörs igen på onsdag kväll..

Usch va morgon dagen kommer bli jobbig.. :(

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0