Rolig dag!

Ja vilken dag jag haft idag! Hihi. Har haft otroligt roligt med Hannah och Henrik idag. De märktes rätt mycket att jag och Hannah var rätt så trötta haha. Så vi blev övertrötta! Längesedan jag skratta så här mycket , fredagen kommer ju bara bli kanon!

Idag har vi bara haft två föreläsningar den första handla om juridik och den sög, såå tråkig var den. Men den andra var sjukt rolig istället de gjorde nog en hel del att den andra föreläsaren var norsk, så då kom de lite roliga ord och meningar från han. :)

Imorgon blir de till att bege sig till torslanda för att prata och träffa våra vfu samordnare och lärare. Även få reda på vilken skola vi ska få vara på var och en.. Så imorgon är de 08.30-13.00 skönt med en kort dag..

resten av denna dagen ska jag bara slappa och läsa lite i "små barns etik" Blir tidig säng ikväll vill jag lova.. Fy va trött jag är.. :)

Men som sagt haft sjukt kul idag, tyvärr får jag ju inte se varken hannah eller henrik fören fredag!! Hoppas vi klarar oss iaf :)

Jo just de vi va ute och gick en sväng runt stan förut med på våran2h rast. sen gick även jag ocg hannah till brunnsparken när vi slutat istället för att ta spårvagnen dit då hannah går på sin buss där. Så de ska vi börja göra varje dag är ju inte alls långt att gå men en nyttigt promenad iaf. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0