Trött och fryser!

Wow äntligen funkar de att blogga igen försökte ett antal gånger igår men de funka inte då..
Nu är jag iaf hemma igen efter en jobbigt vistelse hemma hos mor och far. Kom hem igår vid 14 tiden kände mig mega bakfull och allmänt seg så blev till att sova en stund till 15.40 sen gick jag hem till syster och passa dennis medans hans päron tränade.
Igår började ju äntligen greys anatomy med gahh de är ju så bra!! :) Somna som en stock vid 22 men ändå när klockan ringde vid 07.45 var jag såå trött, varit och är skit trött än. Fryser gör jag också ska jag behöva ha långkalsonger på mig eller vad! För de är som kallast inne i skolan med de som är så störande men men.. :)

Denna eftermiddag som jag har framför mig består av ett bodyvive pass 16.30-17.25 hoppas de är skoj aldrig provat förut.. Sen blir de hem och lägga sig i soffan och slöa! Ska bli såå skönt!!!

Underbart att bara går mellan 9-10.30 i morgon med. :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0