Underbara dag!

Oj vilken skillnad de kan vara från dag till dag. :)
Denna dagen har varit en toppen dag hitills. Vakna vid 08.05 men vägra gå upp så lyckades somna om till 09.40 helt okey hehe.. De som var lite surt igår ikväll va att jag missa sista 5min av samantah who? :( För jag somna ifrån de men men..
Vakna iaf till en underbar dag med klar blå himmel och sol. Underbart så käka lite frulle se drog jag iväg till stan och idag hitta jag massor av kläder som var nått för mig och som passa, men jag köpte bara två grejer hehe. Var ju ute efter något svart till begravningen som sagt och de hitta jag så nu är jag nöjd. :) Köpte även en grej var till mor och far hihi.. Sen blev de att köpa lite vindruvor och ljus till mamma, blev visst en påse med lantchips med haha..
Så var hemma igen vid 12 ungefär då tog jag mig en fruktstund med banan och vindruvor. När jag käkat klart och kollat lite på längdskidor gick jag ut på en underbar 40mins promenad. Åhh va mycket solen gör med ens humör, allt blir så mycket roligare.

Men nu tänker jag stanna i soffan resten av dagen. Ska käka korvstroganoff och ris idag igen tog ju bara ett litet smakprov igår haha..



Denna söta klänning hitta jag igår. :)



Denna hitta jag inne på Zara.



En härlig kofta!

Kommentarer
Postat av: cia

fin fina kläder! :)

2009-02-14 @ 19:48:01
URL: http://ciajanson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0