Äntligen helg sjukt underbart!!

Ja så var då denna efterlängtade fredag här.. Just nu sitter jag hos syster hon är dock inte hemma men jag passar dennis då min kära syster behövde förnya sin graderob hehe.. Så då ställde jag självklart upp då jag slutade 11.30 idag istället! 

Så här kommer nu lite härliga bilder!! :)



Sjukt snyggt linne, färgen är mycket coolare live. ;)



Den goda kina maten!



Jag slog till med en cider så där efter maten! :)



Hannah var duktig och drack fanta! :D

Bowling bilder har inte så stor koll på vilka folk de är men!! :)

Detta är ju Hannah dock :)






What!!! HiHi



Jag ser helt cp ut men mina ögon  tycker inte om blixtar!! :)


Så nu var de lite bilder ute igen.. Hihi..

När syster kommer hem så ska jag dra hem till mig då jag ska skriva klart ett referat idag! Så tar jag helg vi 20.00 när lets dance börjar!!

Ha de!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0