B1

Ojoj vad tröttjag redan är. Men inteså konstigt då jag inte kunde somna fören 01 tiden inatt sen ringde klockan 07.00. Men blir inte att lägga sig fören 23 då det ju är prison break idag hihi..

Skola idag då ja. Blev till slut indelad i en grupp hamna i grupp B1 verkar vara en bra grupp, sedan blev vi indelad i basgrupper hamna med 5st tjejer, tror vi kommer bli en väldigt bra grupp då vi är i lite olika åldrar.

Herregud vilken panik man fick förut nrä vi fick vårat schema för seminarie och vilka böcker vi ska läsa till när. Helt sjukt va mycket de är att läsa jag sa de att man hinner knappt sluta läsa en bok fören man måste börja på den andra. haha. Men som tur är så läste jag ju lite mer än en halv bok igår som ska vara klar till måndag så ligger ju lite före där. Det känns väldigt skönt. Har precis läst i 1½h nu. Läst en del av två. Så ska bara käka lite nu så ska jag läsa förhoppningsvis resten så jag kan börja med nästa bok i morgon.. Puhh. Fast på nått sätt tycker jag de är kul. Är ju intressanta böcker så är tur de haha!

Men som sagt ska ta en lite paus nu och käka och läsa lite bloggar, då de ändå inte är något på tvn idag tur de haha.. Fören 22 så ska jag läsa tills de..

Blev inget spårvagns race idag då hanna var tvugen att hem och läsa då hon troligen skulle få boken hem idag och jag förstår henne, jag behövde ju med läsa så.. Men på onsdag då jäklar ska vi bowla.. :)


Nee dags att käka lite får bli makaroner och falu korv idag igen käka de i hm lördags men är ju såå gott haha..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0