Första dagen!

Så där jag då har man gjort första skoldagen! Var inte någon vanlig skola om man säger så var ju bara information från9-13 så nu är jag rätt seg i huvudet efter en hel dag med info om allt möjligt från nollning till lärarförbundet mm mm. Imorgon blir de att ha första föreläsningen ser verkligen framemot detta ska bli riktigt kul. Sen är de mera information om olika saker men mest om vfu, som är praktik. De ska bli skoj att höra om de när man har första praktiken och så. :)
Torsdag går jag bara i skolan 11-12 typ och sen fredag är jag ledig gött gött. Det passa jätte bra att vara ledig på fredag då mor och far kommer hit på torsdageftermiddag och stannar till fredag eftermiddag. Kommer med lite böcker och så åt mig. :)

Var inte alls jobbigt att gå upp i morse så de var riktigt skönt! Men de kommer nog att bli svårt att hålla sig vaken till 23 idag då de är prison break. hehe..

Ikväll blir de bowling hehe första matchen i korpen för top models 2009 haha.

Nu ska jag vila lite här i soffan!!

Kommentarer
Postat av: cia

Va kul att det gick bra! :)

2009-01-19 @ 20:27:14
URL: http://ciajanson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0