Första segern!

Får börja med att säga grattis till  http://www.pinpals.se/ till deras första seger! Hoppas hela våren fortsätter i segrara! Hihi vilken nörd jag är! Haha!!

Min dag då; vakna vid 08.40 av en moppe men innan jag kolla på klockan var jag helt säker på att klockan var typ 01.00 eller något liknande men icke den var så mycket som 08.40 jag kände mig sjukt trött och sen var de så himla mörkt ute helt sjukt mörkt var de! Men bara att gå upp gjorde mig i ordning och gick till syster och dennis slängde in min tvätt i maskinen! Busa på som vanligt med dennis! Eller han busa på med oss hehe!! Sen vid 13 tiden åkte vi bort till hallen! Där de som sagt blev seger mycket roligt! När jag kom hem gick jag till eriksberg köpte lite lite lösgodis då jag var jätte mätt och inte alls suden på något men iaf! Hem, diska och tog bort allt som hör julen och de där till så nu har jag nya lampor i fönstren! Skönt tycker jag. Okey jag älskar julen och allt som hör till den men när den väl är över så känns de jätte skönt vill bara att de ska bli vår nu typ! Sen har jag bara slöa i soffan då morgon dagen är full av aktiviteter!
Har dock ont i magen nu efter allt äkligt godis men ändå var de inte mycket gick på 15kr alltså lösgodis för 15kr alltså inte mycket!! Blä blä!!

Imorgon är de fullt upp ska möta syster med 09.15 då tar vi spåris in till stan kolla upp vårt man ska på infomötet den 19:e sen kolla upp bokhandeln även handla lite skulle jag tro! Sedan ska vi ta oss till frölunda och kolla på innebandy vid 12 tiden sedan hem och träna pilates ska bli riktigt skoj! Sen iväg till stan igen för att kolla på den nya wallander vid 18 tiden! Ojoj vilken dag! Men känner på mig att den kommer bli rolig!! Så blir tidigt i säng ikväll men tänkte kolla klart på körslaget först men f*n inte alls lika kul att se på de själv.. :(

Ne nu säger jag godnatt för denna dag!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0