Fullt upp? De kan man lugnt säga! hihi

Godkväll hm redan söndag kväll dock. Vart tar helgerna vägen!? Idag har de som sagt varit fulltös sedan jag steg upp i morse vid 08.30 tiden! Redan vid 09.15 mötte jag syster med spårisen vi åkte och kolla in bland annat pedagogen haha tror jag vet var den ligger nu! Hehe, sen gick vi och köpte oss var sitt månadskort har dock inte aktiverat mitt än. När de var gjort hoppa vi på en spåris till frölunda torg, väl framme vid 10.15 ja då öppnar såklart inte affärerna fören 12!!! Men som tur var öppna ett fik så vi sätta oss där och drack en varm choklad, såg när billingen anlände, sen gick vi i dem affärer som öppnade vid 11 vilket var rätt många! Jag handla inget men de gjorde syster! När klockan närma sig 12 gick vi mot frölunda kulturhus där innebandy stod näst på listan! En helt okey match har ju sett bättre men, rätt ugnt lag om jag får säga vad jag tycker! Tyvärr förlora dem men var mycket mål iaf! 13.30 vi hoppa på spåris 7!! Åk aldrig den haha tog ju en evighet att komma in till stan haha! Jag hade träning 15.30 och syster skulle till hennes svärfar vid 15. Eftersom vi hoppa på 7:an tog de ju såå mycket längre tid än vi trodde så jag som inte käkat någon mat och skulle träna fick springa in på mc donalds klockan var då 14.35! Lite små panik infan sig hos mig! Tog med mig käket hem, gick kanpt att gå då de blåser storm ute!!! Hem slänga i sig maten, packa väskan puh klockan blev visst inte mer än 15 hehe. Men iaf gick till träningen då de idag var pilates som jag skulle testa på var helt säker på att jag skulle använda en sån där stor boll men ne då här var de också en massa andning hit och dit som yogan fast lite hårdare men svett ne de blev jag då inte!! SUCK! Ne ingen träning för mig!! 16.25 hem från träningen fixa till sig lite ta på sig mycket kläder då de är kallt! Sen var de bara att bege sig ut i stormen igen då jag skulle möta syster med spårisen 17.15 denna gång. Hihi! Nu åkte vi in till stan igen för att se på bio, Wallander- hämnden! Mycket bra film jag älskar wallander filmerna!!

Har haft en mycket mycket trevlig dag med min kära syster! Detta måste vi göra om! :)

Nu sitter jag här i soffan helt slut i kroppen! Imorgon är de åter dags för jobb dock min sista vecka på jobbet nu. Jag kanske jobbar någon dag då och då beror ju helt på hur jag kommer gå i skolan men tror de är varje dag iaf i början! Men men får se! Ska jag vara ärlig känns de skönt att de är sista veckan hehe, ska bli skönt att göra något annat nu! Är såå laddad inför skolstarten tror detta kommer bli en otroligt rolig tid i mitt liv!!!


Ne nu ska jag luta mig tillbaka och läsa lite bloggar, innan de är dags att sova!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0