Godmorgon

Godmorgon lördag! Men ojoj va trött jag är, vakna av jag var tvungen att gå på toa för hade ställt klockan på 10.15 menmen så de kan bli ibland. Nu ska jag strax göra frukost och de blir samma som min kvällsmat bacon och ägg. :)
Idag ska jag alltså passa dennis hela dagen hoppas han är piggare än han var igår för då sov han typ bara skulle ju vara skoj att få leka lite iaf hehe.. Men jag ska ta med mig enbok som ska vara klar till slutet av nästa vecka hehe.. Kände de igår när jag satt i soffan att hallå ska jag inte läsa något haha.. Så var tvungen att ta farm "små barns etik" och bara börja lite hihi. År ju bra de är så iof. :)

Nu måste jag till jysk imorgon för hittat en perfekt byrå som skulle passa perfekt här hos mig och fram till 8/2 kosta den bara 300kr värsta fyndet! Är en byrå med tre lådor stora lådor!! Så den måste jag ha, så imorgon måste jag dit hoppas på man får låna syster bil eller om hon också ska handla lite i morgon.. För den väger 19kg haha..

Dags att göra frulle..

Föresten ser skit kallt ut ute.. Brr..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0