Hälsar Hannah varmt välkommen till min trevliga blogg! Haha

Godag, idag har de varit en lång dag 9-15.30 Men de har gott fort iaf. Jag var ju ledig mellan 10-30-13-00 men jag var så duktig att jag läste i imsen under den tiden! Idag har jag även tagit lite kort haha.. Jag känner mig lite lätt stressad här nu så kommer bättre blogg inläg senare för ska iväg och träna om en timme drygt..



Måste ju ha kaffe om man ska orka läsa.. :)



Detta är alltså min ny funna vän Hannah! ;)


Kände att jag behövde något för att orka träna och vad passar då inte bättre än ett glasoboy och päron med choklad sås!! :)





Hörs mera senare!!

Kommentarer
Postat av: syster

syns att du var stressad för du stavar som en kråka! :P

2009-01-27 @ 17:32:16
URL: http://callo84.blogg.se/
Postat av: cia

thaaanx :)

2009-01-27 @ 18:06:47
URL: http://ciajanson.blogg.se/
Postat av: Hannah

Men hallå, vilken bild! Ser ju helt störd ut haha. Åh vad gött det ska bli att vara ledig imorgon ;). Men vi ses på kvällen tjoho!

2009-01-27 @ 18:15:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0