Hitta inte orken!

Tyvärr blev de ingen träning idag, jag hitta helt enkelnt inte orken. Min dunder måltid verka inte hjälpa.. :)
Ne men är såå trött så orka helt enkelt inte träningen får komma lite så här i andrahrand nu så här i början på skolan, tror inte jag kommer orka träna när jag går så länga dagar men i mitten på februari börja de lugna sig lite med några lediga dagar och lite kortare dagar som tex 9-12 så då kommer jag orka mera igen. :)

Imorgon kommer de bli en kanon dag känner jag. Först skola då från 10-16 skönt med sovmorgon.!
Sen ska jag gå i lite affärer om jag fatta syster rätt så skulle hon komma in hon med då och gå med mig.. Sen kommer hannah in på eftermiddagen där vi 17-17.30 typ så ska vi käka innan vi ska bege oss till strike & co, för att bowla som aldrig förr haha!!

Snart blir de till att öppna boken igen och läsa lite..

Ha en trevlig kväll!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0