Jobbat, handlat, städat och tränat!

Vad kan jag har sysslat med sedan jag sluta vid tre tiden idag tro? Hehe.
Nu har jag iaf diskat bort de enorma berget!! Städat hela lägenheten så här rent vet jag inte när de var sist! Så riktigt skönt men de tråkia är att de blir lika dammigt igen rätt snart då man bor i en etta så blir de ju lätt så, tyvärr..

Träningen idag var helt underbar ingen vikarie och de rätta passet så man blir varm och svett hihi. Så nu sitter jag här lite mör i soffan..

Imorgon jobbar jag alltså min sista dag på whoopsi känns bra, men jag har gillat detta jobbet jätte bra men de räcker med 4månader för mig inom restaurang branchen hehe.. Så nu ska de bli skönt att göra något som verkligen är helt nytt för mig!

Fredag imorgon alltså de betyder att jag ska vara barnvakt åt Dennis då hans päron ska ut och käka! Så vi ska ha fredags mys i morgon hehe med ostbågar och våfflor iaf om jag får bestämma! För är mega mega sugen på våfflor hihi!!

Inte ett drit på tvn idag heller. suck suck!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0