Långa bollar på bengt!

Godmorgon, nu är jag uppe igen pappa ringde vid 09.45 och väckte mig haha inte för att de gör nått bara bra att komma upp i tid. Tss.. Så nu kollar jag på vinterstudion var ett tag sen jag kunde se på de. Kan ju inte se hela idag men iaf. Hehe..

Till kusin putte: Tack för kommentaren den värmde. Självklart kommer jag att försöka ha så kul jag bara kan i skolan ska ju börja med nollningen nu på måndag så. :)
Men jag har ju någon innestående haha.. Kramkram


Känner ni igen min rubrik, det är iaf en refreng på en låt. Har inte hört den på väldigt länge men den spelades ofta på radion för lansle 10-12år sedan. Denna låten hatade min farfar den värsta låten han visste. Så varje gång den spelades på radion sprang jag fram till radion och höjde så myckets om möjligt. Allt för att jäklas! Hihi...


Nee nu ska jag lägga mig ner här i soffan och vänta på att syster ska ringa. :)

ha en bra lördag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0