läsa läsa läsa

Goddag. Idag tog jag mig en otroligt lång sovmorgon, till klockan 11.00 mycket mycket skönt hehe.. Sedan dess har jag bara suttit i soffan och kollat på vinterstudion. Men har även börjat läst lite i den bok som vi ska vara klara med först. Men de som är något störande är att jag inte vet helt hundra i vilken ordning jag ska läsa böckerna då jag ju fortfarande inte finns i någon grupp och de suger!! Jag tänkte inte på de förut utan jag gick in på a2 schema och kolla dä rvilken ordning vi ska läsa och skrev upp allt detta i min kalender när de är seminarium för vilken bok osv. Men när jag var klar med detta kom jag på att shit jag kanske inte ens hamnar i denna gruppen! Stor suck!! Men nu hoppas jag inerligt att jag får stanna i denna gruppen i morgon. Men jag vet ju inte fören i morgon vid 08.30.. Blää...

Men jag ska iaf läsa en bok som jag vet att alla grupper skulle ha vecka 5. Så det är vad jag ska göra denna dag. Är ju skönt att vara lite förberedd om man säger så, så man inte sitter dagen innan och läser som en galning haha..


Hmm, vad ska man käka till middag idag då tro?!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0