Lite bilder

Nu så har jag kommit hem efter en hel dag med bowling gick dock inget bra denna lördag men men. Jag har haft trevligt iaf. Hehe..

Nu kommer lite bilder från idag och på lite av de jag köpte på ikea. :P




Detta är en del av de jag köpte två jätte fina lampor som jag är super nöjd med, massa bra plast burkar att ta med käka i till skolan och sedan djupa tallrikar i samma serie som jag har vanliga stor och små och små djupa i så nu fick jag köpa stora djupa. :)




Så där nu vart jag duktig som la upp lite bilder heh.. Det är bara så att jag tycker de är så "jobbigt" att sitta med denna datorn då det är skönare att sitta i soffan med den bärbara haha..

Ha en mysig lördagskväll nu!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0