Nej nu är de helg!!

Ja jag skrev lite fel i den förra rubriken! För nu har min helg börjat! Nu är jag klar med disken jag har dammsugit sen har vi då detta referat jag ska skriva men har börjat på de men jag vet inte riktigt hur man ska skriva och så men iaf skrivit hälften tror jag. Är sjukt svårt att veta hur de ska stå och så men jag gör mitt bästa va mer kan jag göra när de är mitt första referat jag ska skriva!
Så nu sitter jag i soffan med datorn i knät och tvn på. :) Skulle behöva duscha men känner att jag måste varva ner lite först! Puh...
 
Längtar tills jag blir hungrig hehe, för ska käka bacon och ägg, de är ju bara så gott hihi.. Handla även lite på vägen hem då blev de päron och annanas på burk mumma de. Så de blir mitt "godis" denna helg, har ju dock lite chokladsås på men de räknas inte haha!!!

Nu ska jag kika runt på lite bloggar!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0