Ojdå!

hehe, oj blev en "liten" powernap på 2h haha.! F*n jag som skulle så på meleros place och forest gump! Aja missa ju bara första 30min på forest gump och jag har ju sett den rätt många gånger förut så! Blev nästan lite rädd när jag vakna trodde de var mitt i natten då de är kolsvart ute! Men klockan är ju inte ens 17 än så.

Jag gick en liten sväng till eriksberg förut då jag behövde panta mina flaskor! Shit va kallt de var fast var plus grader men blåste så!

Ja annars sitter jag här i min soffa och slöar, måste hoppa in i duschen sen innan jag ska sova bara! Men tänkte kolla på dromkåken ikväll! :D Så var ju bara bra att jag sov 2h nu då så orkar jag förhoppningsvis se den!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0