Snö?!

Va vad är detta?! När jag kollar ut så är de vitt ute och de snöar nu med och blåser ett riktigt skit väder med andra ord! BLÄ! Orka med snö nu, nu vill jag ju ha vår! Fyfy...

Skönt att de är torsdag idag bara två dagar kvar till helg, nu känns de skoj med helg igen då de finns något att se på tvn under helegn då ju lets dance börjar i morgon sen ä rde ju körslaget på lördag! Härligt härligt! Blir även att titta på bowling till helgen vet ej vilken tid eller någon än men vet att de är! Skoj!

Hoppas de är fixat på jobbet nu med värmen för kan tänka mig att de är rätt kallt ute idag och då blir de ju kallt på jobbet så tjocktröjan ä rmed idag utan tvekan! Hihi!

När jag slutar idag hoppas jag att snön är borta!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0