Tredje dagen!

Så där ja då var den tredje skol dagen förbi med då. :) Var en mycket trevlig dag, jag hängde med Hanna hela dagen vi tog oss även en fika ihop mycket trevligt.. :)
Imorgon börjar jag som sagt inte fören 11 och då ska jag äntligen få se vilka de är som har valt samma inriktning som jag har har bara lyckas hitta en av alla 340 personer som valt samma som mig hehe. Så ska bli trevligt. Skänt att bara gå en timme! :)

Sitter hemma hos dennis nu han har precis lagt sig eller rättare sagt jag har precis lagt han hehe..

När jag kommer hem måste jag fixa lite med csn inte gjort min försäkran än.. opps men men, tar ju bara längre tid att få pengarna men jag får ju lön på fredag så jag klarar mig ett tag till som tur är hehe!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0