What!!

Åhh herregud vilken dag. Jag är helt slut skulle bara kunna lägga mig ner och somna direkt. Fast är mest trött i huvudet efter två lite sega föreläsningar men. Hade ju även min första låååååånga dag från 9-16 puhh säger jag bara och de värsta är att dagen i morgon ser likadan ut, fast betydligt jobbigare.. Blää, vill inte göra de vi ska göra imorgon inte för att jag fattat helt men iaf, vi ska typ vara olika "personer" och diskutera som dem liksom a svårt att förklara när jag knappt sjäv fattar!! Sen har vi även idag gått igenom examinationsuppgiften!! Gahh snacka om att få panik!! Förhoppningsvis fallar alla bitar på plats när man kommit ut på VFU- området! Så just nu känner jag mig i lite panik även om de är några veckor dit. Men bara jag står ut och klarar denna terminen klarar jag allt känns de som! Hehe.. Tur jag har Hannah kan jag säga.. :)

Lite om igår då, jag hade såå trevligt med Hannah. Jag åkte in med 15 tiden efter att ha tagit en liten powernapp här hemma på ca 1h. Välbehövlig sådan! Så skulle jag då handla, kände att jag var värd det, att jag kunnde handla vad jag ville. Men ångra mig typ dirket jag gick in i nordstan! Så mycket folk!! Panik! Hehe.. Hitta ett grymt snyggt linne som kommer bli ännu snyggare på när man fått lite bränna till sommaren! Sen köpte jag en bh. De var allt jag hittade så typiskt men som alltid när man har pengar och kan handla! Vid 16.40 kom Hannah då gick vi och köpte kinamat, tajat som aldrig förr iaf jag haha! När de va ca 1h kvar innan vi skulle åka mot gamlestan så gick vi in på en pizza/pub jag köpte mig en cider Hannah en fanta då hon hade sin bil på pendelparkeringen! Vi skratta och hade oss. Super trevligt! Sen bar de av mot Strike&Co var mycket nollor och faddrar på plats! Var lite väl tycket jag dem skrek och hade sig men själva bowlingen var rolig jag var ju bäst haha!! Börja med två strike och en spare.. Haha..
Var hemma vid 21.40 typ. Då var jag jätte trött!
Bilder kommer på lördag då de är så segt att ladda upp bilder hos mig så gör de hos syster!

Nu ikväll ska jag försöka att läsa ut "lärarens grogrund" och börja med att skriva på referatet! De ska vara klart på måndag men tänkte få klart de i morgon så jag verkligen får en ledig helg!!!

För på lördag ska jag äntligen få träffa Dennis igen, fy de känns att jag inte träffat han sen i lördags så de är perfekt att jag ska passa han hela dagen på lördag från 11.45 då båda hans päron ska spela bowling och de är en dubbelmatch i Varberg så valde jag att vi stannar hemma så jag kan läsa lite om jag känner för de! :)

Ojoj va illa jag mår nu, har precis käkat köttfärsås och spagetti men hade nog i lite för mycket vitlök känner jag nu! Svettas som bara den och ont i magen.. :(

Har ingen bra dag som ni kanske förstår, men man får väl ha en depp dag då och då hoppas jag! Mycket i min lila hjärna nu.. Sen blir de ju inte bättre av att jag så smått börja förstå att jag aldrig mera får se farfar! En vecka sedan nu, så jag börjar väl så smått inse.. Tror det kan vara en av orsakerna till mina dåliga nätter, svårt att somna och vaknar ofta till under natten! Plus att de är sjukt mycket att ta in i skolan nu!!
Men jag ska bara kämpa på och ta mig igenom denna svåra och tuffa tid!!


Nu ska jag titta på unga mödrar innan jag börja med läsandet, hoppas då mitt illamående är borta!
Hoppas ni haft en trevlig dag!

Kommentarer
Postat av: Hannah

What?!?! ;)

Hon den där Hannah varkar vara en rolig typ hehe.

Jag hade jätte kul med dig med :).

Usch jag är så trötter jag i huvudet. Ska inte bli så jätte kul med den där sista föreläsningen imorgon...

2009-01-29 @ 23:35:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0