Yoga!

Ja vad tycker nu jag Madeleine Lindquist om yoga, hm svårt.
Det var ju absolut inte tråkigt men samtidigt inte super kul! De kändes ju i kroppen att man höll på men var ju inte så svetten rann, tycket de var jobbigt med andingen att man skulle andas si och så. Men smatidigt var de väldigt skönt och tror även de är mycket skönt för kroppen! Så har tänkt mig att köra detta yoga passet en gång i månaden iaf så kroppen får "vila" fast ändå jobba! Nu känner jag väl väldigt trött och mör i kroppen så absolut tar de på kroppen!

Nästa nya pass som jag ska prova på är pilates på söndag eftremiddag med samma instruktör så ska bli intressant!



Jaa nu har antagingsbesked 2 kommit och ja jag kom in på de jag valde som förstahand! Superglad då jag ju var reserv 25 på de när jag fick de första beskedet! Så nu är jag mycket glad över detta så det jag ska läsa är alltså
Lärarprogrammet, Skapande verksamhet för tidigare åldrar!



Suck är ju inte ett skit på tvn ikväll ju! Suck suck! Blir nog en tidig kväll ikväll skulle jag tro!
Hehe!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0