En hel del bilder från sommaren som gått..



Midsommar...









Så här ska de vara när de är SOMMAR.. Detta vid våran stuga.



Hemma hos Larsson blir man alltid bjuden på GOD mat. Här är de hemmagjorda biffar med kroketter och egen gjord sås.. Mumms.. :)







Från Bengtsforsfestivalen..

 

Jag och Dennis var iväg till en lekpark en dag i juni haha..


De var lite bilder iaf orkar inte lägga upp mera nu. Men nu har jag ju skaffat mig en kamera som funkar så ska försöka få uppp lite mera bilder.. Hihi..

Idag har jag jobbat som vanligt, hade en trevlig frukost med en något stressad sofia, jag hitta henne iaf bland allt papper de var ju tur de. :)  Sen har jag jämnt kommit hem från en tuff promenad med emma runt kopparbol, missbedömde vädret lite och häll på att dö av värme men men så kan de gå haha..

Nu ska jag och mamma färga håret  och fixa lite så man blir snygg igen haha..

Ikväll blir de nog en tur med pappa och fiska en sväng..

Imorgon blir de shopping med emma och anders.. :)

xoxo



söt som få... :D


Kommentarer
Postat av: syster

söt som få? skulle hellre säga "lika mycket full i fan som dennis" ;)

2009-07-16 @ 17:42:38
URL: http://callo84.blogg.se/
Postat av: mikaela

fina bilder :) vill ha tillbaka det fina vädret nu.. e riktigt avis på dej som snart ska åka te värmen, hoppas ni får det underbart :)..

2009-07-16 @ 18:57:09
URL: http://mikkan4.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0