Nee nu får de vara nog!!

Nu har jag allvarligt talat tröttnat på detta regnande.. Blä... Idag har de varit väsrt regnat precis hela dagen hur kul är de?!?!
Men jag har iaf försökt gjort de bästa av dagen, blev ju först jobb, sen hem och slöa i en stund innan jag och emma trotsa vädret och tog en härlig promenad.. Sen blev de att käka lite och nu sitter jag här som vanligt i sängen med tvn på och datorn i knät hihi.. Lika trött som vanligt. Såå skönt med fredag i morgon så jag kan få sova längre. För de är så konstigt när jag inte jobbar då vaknar jag mellan 7-7.30 men nu när jag måste gå upp senast 7.30 är jag jätte trött mycket märkligt...

Så vad som händer retsen av dessa 5h som jag kommer orka vara upp vet jag inte.. Skulle vilja ut och gå en sväng till men a får se om emma orkar nu när hon vräkt i sig en massa tacos haha.. Nee men är på tok för trött och frösen för att orka mig ut igen.. Duscha borde jag göra men som vanligt drar jag ut på de för de är såå tråkigt..
Får helt enkelt zappa runt och se om de finns något skojj att titta på.. :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0