Semester!!!

Jaaa, åhh va jag njuter såå skönt de ska bli med lite ledighet. Speciellt när man ska utomlands, nice nice..

Idag var de lite sorligt på jobbet sista dagen jag och Sofia jobba ihop :`( Hur ska nu detta gå.. Har iaf haft grymt skoj på både frukosten och lunchen så de tackar jag för!! :) <3

Nu är de fullrulle här hemma dennis och callo är här.. Dennis var så goo förut när jag kom hem från jobbet hihi.. Saknat han massor..

Sitter här ny duschad och allt känns så himla bra, varit ut på min joggingrunda idag tog jag in ytterliggare 1min så är nere på 16min nu! Såå nöjd och stolt över mig själv. Så till veckan blir de att springa innan frullen på beachen ;)
Har även hunnit med en promenad till mormor ochh tillbaka. Sen var jag över en sväng till kenny med syster och dennis, kolla in "våra" katter. Dem växer ju för sjutton för varje dag nu.. :)

Ikväll blir de att se på film med emma och äta lite godis/chips va de nu blir.. Nice nice..

xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0