Sol, regn, sol, regn

Jaha då var snart onsdagen över också då bara två dagar kvar att jobba sen får jag äntligen SOVA!! Jag har varit lika trött idag, suck.. Men jag ligger nog efter med sömn från i helgen så får ta igen de nu denna helg istället..

Idag har jag jobbat, sen åkte jag och mamma till billingen lämna en mobil till pappa och en gädda till Larsson, sen bar de av hem till mormor drack lite saft och åt en munk gott gott.. När jag kom hem igen skulle jag helst av allt baa viljat sova men klockan var för mycket så istället körde jag Emma till järbo då hon skulle till uddevalla och spela beach volleyboll så samåker hon från järbo. Så när jag kom hem från den turen gick jag, mamma ut på en promenad mycket skönt...

Nu sitter jag här upp i sängen och ska se på tv4 fakta.

Egentligen har jag inget vettigt att skriva men min kära pappa blir så lessen på morgon på jobbet när int ejag skriver för då ahr han inget att läsa hihi...

Imorgon blir de först jobb sen ska jag nog sova lite när jag kommer hem för är ensam hemma här då. Mamma ska köra mormor till näl så då kan jag passa på att vila hihi. När Emma kommer hem från frissan så ska vi gå ut och gå så inget regn i morgon tack.. :)

Ihelgen blir jag och pappa själva här hemma då mamma åker hem till syster en sväng ska väl greja med gardiner och blommer tror jag. Vet inte riktigt vad som händer i helgen skulle vilja åka en sväng till bluesen i åmål bara för att titta på folk men a får se.. På söndag blir de iaf att jobba men börjar inte fören 16 så då kan man sova länge på söndag med hihi..

Nu är de bara 19 dagar kvar till Tunisien och 16 dagar tills jag får träffa Daniel. :)

Nee nu ska jag stänga av datorn..

Xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0