Somnar snart efter denna dag!!

Gött bara två dagar kvar att jobba sen blir de lite sol och semester, underbart...

Idag har de varit full rulle hela dagen, först jobb och en massa skratt med sofia vad ska jag göra mina två sista jobb veckor utan dig?! :)
När jag kom hem var de bara att byta om och sen åka till bengtsfors för att träffa Ida. Mycket trevligt. Men vi får skärpa oss med att träffas typ 1 gång var 8:e månad.. Hon och Daniel bodde iaf jätte fint värsta mysigt.. Åkte från dem vid 17.30 så nrä jag kom hem var de bara att hoppa i joggingkläderna, idag gick de så himla mycket bättre och lättare förbättrade även min tid med 3min!! Mycket nöjd. Så när man kom hem svettigt och go blev de en skön dusch.. Vid 19.30 gick jag över till Kenny kolla in våra små katter. Dem var hel galna idag hihi.. Faan va skojj jag hade åt Kenny och katterna haha.. Höll på att dö tss. Så nu sitter jag i sängen med ögonlock som väger ton känns de som..

Imorgon blir de fullt upp med, fast de blir en hel dag med mamma.. <3

Ne dags att sova!!


<3<3<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0