Tisdag...

Ojoj redan tisdag , jag är grymt dålig på att blogga nu men hinner ju typ inte.. Men nu sotter jag här i sängen och surfar runt så då kan jag ju slänga in några rader om vad som händer i mitt liv i kära långed haha..
Jag jobbar för fullt och trivs jätte bra.. Är faktiskt riktigt skönt att gå runt själv och städa.. Tjata med någon där och lite med någon där, sen får man en hel del tid att tänka så är rätt skönt faktiskt.. Idag var de även behagligt värme mässigt.. Då det har varit rena piss vädret här med regn regn och regn.. Men lagom tills jag sluta börja de klarna upp fast kom lite skurar då och då.. När jag hade slutat jobbet och duschat gick jag ner till pizzan där emma bjö mig på en pizza då hon hade vunnit ett present kort på valfri pizza. Men emma äter ju inte pizza lr a bara kanterna och jag äter inte kanterna så då fick jag äta själva pizzan och emma kanter haha.. Sen åkte vi med mamma på en "liten" tur haha sluta med att vi hade åkt runt i ca 2h haha... Efter de tog jag och emma en promenad mycket skönt fast hade varit skönare i andra byxor så tror jag ska ta mig en promenad till här nu snart annars är risken stor att jag somnar här i sängen och de vill jag inte, inte än på någon timme iaf..

Annars rullar livet på, kan säga så mycket som så att jag är glad och lycklig i mitt liv just nu. Får vara med mina underbara vänner och har min mamma och pappa nära mig samtidigt som jag har en helt otrolig pojkvänn dock hemma i göteborg.. Så a mitt liv är så bra de kan bli just nu.. Och snart snart åker ju jag, syster och mamma till TUNISIEN!! Bara 20 dagar kvar!! weeee!!!!!!!!!!!!


xoxox

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0