Tråk väder..

Gött två dagar kvar tills vi åker nu!! :D Här regnar de ju som vanligt, så jag tycker jag är en otroligt snäll dotter idag som körde hem fyrhjulinegn åt pappa från Ed och hem hit himlen var så svart som aldrig förr och de börja även åska. När jag kommit lite mer än halva vägen börja de regna inge små droppar var de vill jag lova. :) Men nu är de gött att 4-hjulingen är hemma igen. :)

Nu tänkte jag att jag skulle vila mig en stund rätt sliten är jag. Böev ju sent igår då jag kolla på flim med emma hos henne så var hemma lite före tolv och de är sent för att vara mig. Men sov iaf till 8 de var inte dåligt hehe.. Då gick jag och dennis ut och tig en morgon promenad blev även att ploka hallon finns gott om dem här, så de blev en väldigt god frukost när vi kom hem.

Ikväll blir de nog lungt kanske se en film lr två..

Imorgon på eftermiddagen åker jag och mamma hem til göteborg för måndag morgon 8.15 kommer taxin och hämtar oss för avfärd till landvetter. :D

Men hinner nog slänga in ett inlägg i morgon med.. :)

Gud va gött en mår nu när jag börjat att jogga, joggar varannan dag och de bara känns så rätt. :)

xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0