BLÄ!!!!

Åhh va jag hatar regn!! Blev ingen promenad nu idag på morgonen för de vräker ner äkligt vatten!! Åhhh de är ju såå tråkigt.. Men men.. Så är de hoppas de slutar till eftermiddagen så man kan få gå då..
Igår bestämde emma och jag att vi ska göra ett nytt försök med att få langos för nu måste de väl ändå vara öppet?!?
Men först ska jag till tandläkarn 10.30 sen åker vi...

Ja de va de jag hade att säga nu..

Solen kom fram!!!

2dagar tills jag åker hem till gbg <3
Om 47dagar sitter jag på flyget till Tunisien!! Jeje.. :)

Kommentarer
Postat av: Sofia

Va bra att vi inte har hemlisar för varandra!:) Aah trevligt:) Mmm ska bli sjukt härligt att få komma hem till världens vackraste samhälle! :D

2009-06-10 @ 13:49:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0