Hemhemma igen.. :)

Jaha då börja vi vakna 07.35 igen då haha.. men var rätt skönt att komma upp i vanlig tid igen.. Jag syster och dennis åkte till city gross vid 9 tiden.. Handla lite smått och gott så nu har jag äntligen smakat den nya marabou chokladen och den var GOD.. :) Sen åkte jag in till tåget vid 12 tiden. Gick rätt fort hem så var skönt.. Pappa kom och hämta mig så var hemma vid 14.30 då var de till att packa upp sen blev de en promenad med emma. Väl hemma igen så tände jag grillen så käka vi när mamma kommi hem.. Sen blev de en promenad till nu med mamma och pappa.. Ingen vila här inte.. Så när vi kommoit hem från den promenaden blev de en sväng till skogen för att plocka svamp med pappa men vi hitta inte en endaste liten svamp. Hehe.. Så nu kan jag vila sitter i sängen med pyjamasen på .. Skönt skönt..

Här ska ni få se det snyggaste garaget ever.. haha..



Att samla på kepsar och sen hänga upp dem i taket kan va skoj. Så har ni någon att sponsra med är de bara att höra av sig :)



Vita fina mattor ska de vara i ett snyggt garage. ;)



Så ska de självklart vara en annan färg vid paushörnan.



Fick bli en bild på chevamotorn med.. :)



Jaa i morgon ska jag på dejt med Larsson.. Kommer blir super de! :)




Här är den sötaste nallen jag fick av Daniel <3<3<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0