Konstig dag..

Åhh va jag hatar när blogg.se krånglar för dem gångerna dem gör de är de alltid så att jag skriver hur mycket som helst men så blir de fel så kommer de ändå inte fram mycket störande!!! Men men..
Idag har de varit en konstig väder dag, kan de inte bara bli sommar!!!

Min kära vänn Emma bjöd mig på mat på cafet idag de var mycket gott och trevligt.. Tack så mycket!! <3<3<3

Var iväg och fiska en sväng förut me la familja jag fick en pytte liten men pappa fick en helt okey sen tog de stopp.. Så mamma ränsa dem så körde vi bort dem till mormor så kan hon göra fisksoppa på dem lr liknande.. :)

Jag och Emma var även in till Kenny en sväng och hans katter har fått ungar och guud så söta.. Till och med jag tyckte de jag som int eär en kattfantast haha. Fastna för en speciel den är helt kolsvart bara för söt alltså.. Hihi..

Ne nu ska jag se på tv4fakta...

DU+JAG=LYCKA!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0