Powernap

Oppss...Som vanligt när jag ska ta en powernap så blir den längre än väntat haha..Somna vid 14.00 vakna till vid 14.20 och tänkte nee inte än hehe..Så somna om och vakna inte förren 15.40 hehe. Så missa början på tennisen men va ju inte så mycket att se iaf.. Så vid 16 kom mamma upp och undra om jag ville med och köpa mjukglass så vi åkte till skåpagrillen men blää... Glassen var jätte god men såå äkligt mår jag nu. Blev på tok för mycket ändå åt jag inte upp den.. Fyfy.. Så när vi kom hem gick jag och emma ut och gick så var ute 55min känns lite bättre nu men blä.. Ingen mer mjukglass för mig på ett tag... Nu ligger jag i sängen och väntar på gossip girl ska börja..

Snart snart är de fredag igen.... :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0